Thursday, November 25, 2010

Tööotsingud

Eile käisin tööintervjuul. Oleksin küll tööle saanud, kuid paraku ütlesin ära neile. Töö seisnes reklaamimises ning presentatsioonide tegemises face to face. Tegemist siis tiimitööga, seisad kuskil putkas lennujaamas või supermarketis vms kohas ja siis pead inimestele promoma mingeid firmatooteid ja tegema presentatsiooni. Palka saad niipalju kui müüd..ehk mida rohkem müüd, seda rohkem saad ka palka.

See oli paraku asi, mis polnud absoluutselt minu jaoks :( Ma olen korra elus määrinud messil pähe SEB lepingut ja võin öelda, et need polnud just eriti ägedad kolm tundi mu elus :D pmst inimesed võivad sulle igasugu asju öelda, mis parasjagu sülg suhu toob ja pealegi ma ise absoluutselt ei seedi neid pähemäärijaid kuskil kauplustes ja asjades (lhv on mu dislike number 1) ja seda enam vastikum on sellist tööd ka ise teha. Nii et mis seal ikka - uue hooga edasi tööd otsima. Täna käisin Balmainis Helgeriga kaasas kui ta tööle läks ja jagasin seal cv-sid. Õhtul pidin minema Karini ja tema sõbrannadega välja, kuid paraku jääb täna minu jaoks see käik ära, sest vaatasin, et pole nagu erilist varianti, kuidas koju saada. Viimane rong tuleb kesklinnast 00:21 ja no siis pole nagu erilist mõtet peole ronida, kui pead lahkuma siis, kui teised pmst alles alustavad. Bussid küll käivad, kuid see tähendab seda, et mind pannaks maha kuskil Liverpool Roadil ja ma pean sealt jala mingi pool km kõndima..nagu väga ei tahaks marssida kuskil üksi ja pimedas kuskil pärapõrgus. Seega kasutan seda aega praegu kasulikult ja sukeldusin jälle Gumtreesse, et cv-sid ja sõnumeid tööpakkujatele saata.
Tahaks juba farmi. Leidsin ühe superägeda pakkumise ka veel sinna:

We are looking for a strong person, to help out on our sheep and cattle farm.
experience not needed, just a will to learn.
Also looking for a person wanting to help ,babysitting ,house and garden work,some horse experience would be good.
this job would suit a couple wanting to experience australian farm life.

See oleks nagu rusikas silmaauku meile mõlemale. Aga loodan, et taolisi pakkumisi tuleb jaanuaris ka veel, puuviljakorjamise vastu pole samuti midagi alguses.

No comments:

Post a Comment