Monday, November 15, 2010

Sydneys

Ja joudsimegi eile kohale, p2rast vastikuid l2bielamisi Melbourne-i lennujaamas, Tiger Airwaysi check in-is. See oli hullem kui kaos, mis seal toimus. Mitte yhtegi silti yleval ei olnud, kuhu ritta keegi seisma peab, vaatasime siis, et sinna jube pikka j2rjekorda kyll seisma ei l2he, et seal k6rval on ju hoopis lyhem..seisime siis seal 2ra ning siis selgus, et sealt minnakse hoopis Adelaide-i lennule..noojah siis. L2ksime siis kysima, et kus me seisma peame, et Sidneysse saada...siis oeldi meile lihtsalt tuimalt, et sinna pikka j2rjekorda, lennuni oli j22nud ca tund ja enne meid ootas seal mingi 50-60 inimest ja seda rida teenindas ainult YKS inimene, kes ka otsustas, et on lahe yhe t2diga 10 minutit niisama chattida. Sitsisime siis seal tykk aega, j2rjekord edasi ei liikunud suurt, mul oli juba nutt kurgus, et ei saagi lennukile ja 2000.- piletiraha lendab vastu taevast. Siis kutsuti korraga Express lendajaid seisma sinna lyhemasse j2rjekorda, kus meie varem seisime ja kust meid 2ra aeti ja nagu hiljem selgus, siis oleksid k6ik Sidneysse lendajad seal pidanud seisma. Seda saime muidugi siis teada, kui ise uurima l2ksime. T2IESTI HAIGE! Lennuk oli ka kohutavalt ebamugav ja kitsas, mul ei l2inud iste ka alla ja pealegi oli terve see s6it nagu yks suur turbulents (ok, see on ka ainuke asi, mida ei saa lennufirma syyks panna). 6nneks kestis see s6it ainult natuke yle tunni ja maa peale tagasi j6udes keeldusin ma kategooriliselt edaspidisest lennukiga lendamisest. Kahe k2ega selle poolt, et varsti siit auto osta ja siis sellega ringi trippida.
Eestisse tagasilendamisest ma praegu ei m6tle :D

Aga nyyd siis positiivsemast poolest ka, nimelt Sydneyst endast :) Siin on t6esti ikka mega. Mulle v2ga meeldib, tegemist on kyll miljonilinnaga, kuid inimesed suhtuvad siin asjadesse sellise stoilise rahuga, et vahepeal isegi ajab n2rvi, kui keegi t2naval uimaselt liigub :D Linnaosa, Neutral Bay, kus Karin elab (ja hetkel ka meie) on v2ga ilus, tegemist on siiski Sydney k6ige rikkama piirkonnaga. Ilusad majad ja aiad, palju palju rohelist ja meie maja rooftopilt avaneb superkena vaade yle lahe Sydney ooperimajale, Harbour Bridge-ile ja ylej22nud linnale. Kui saan pildimaterjali arvutisse laetud, siis n2ete, mida ma m6tlen, v2hemalt ma loodan, et see suudab pooltki seda ilu edasi anda. Saabudes l2ksime Karini s6branna Kaisu juurde 6htusoogile, Karin ostis kana, porgandit ja kartulit ja Helger valmistas nendest komponentidest meile maitsva 6htusoogi. Nii hea oli sooja, kodust toitu syya! Aussied selle v6lu paraku hinnata ei oska, siin on tavaline toit neile sushi v6i muu take away..yuk.
T2na siis s6itsime praamiga linna, Helger l2ks proovip2evale, kus tal laabus k6ik v2ga h2sti :) Ma ise tahtsin kohtuda Captain Cooki bossiga, kuid teda polnud t2na kohal. Pean kirja saatma ja kohtumise kokku leppima. Captain Cook tegeleb siis turistide veoga yle lahe ja sinna oleks siis v6imalus saada teenindaja koht, mis oleks super. V2ga loodan, et l2heb h2sti, sest eestlased pidid neil v2ga heas kirjas olema, nii et lootust on! :) P2rast seda tegi Karin mulle Hungry Jackist l6una v2lja ja jalutasime Sydney Royal Botanical Gardenisse, kus pidasime piknikku. Ylim6nus. Siis chillisime veel linnas ja siis tulime 2ra koju, sest Karin pidi kella kolme paiku stuudios salvestamas olema (sai pakkumise osaleda yhe filmi soundtracki tegemisel). Seega pidin mina see olema, kes keskmise lapse koolist 2ra t6i (v6i 6igem oleks vist oelda eelkoolist, siin minnakse 5-aastaselt kooli) ja teenisin sellega 10 taala. Tegelikult olengi ma siis praegu nagu nanny, aga kuna k6ige vanem vend j6udis ka koju, siis tegeleb tema nendega ja yldse, hoiavad need lapsed siin ennast ise. Seadus ei luba alla 12-aastastel lastel yksi koju j22da, seega peab v2hemalt 18-aastane nendega kodus olema. Positiivne seadus muidugi lapsehoidjatele, kellel toop6ld seega suur ja lai, raskem muidugi laste emadele.
6htul lubati meile ilusat randa n2idata, kus saab ka ujuda, kuigi sedagi ettevaatlikult - haide vastu on kyll v6rgud vette pandud, kuid ega kunagi ei tea, kus see m6ni auk v6ib sees olla..nii et yle pea vette minek on v2listatud, v2hemalt minu puhul, kui muutun aja jooksul sama hulljulgeks kui siinsed aussied, siis ma vbl r22giks teist juttu :D

Igal juhul, seda ma pean kyll ytlema, et Karini ees tuleks myts maha v6tta, sest ta on ikka marutubli olnud ja me oleme v2ga-v2ga t2nulikud talle, et ta siin meid aidanud on. Ja yldse on ta supertubli, sest kantseldada seda lastekirja, nagu tal siin praegu on, pole naljaasi. Tegemist on kolme poisiga, kes eeee..pole nagu v2ga vaiksed ja korralikud :D parajad p6rgulised ikka, ma ytleks. Samas annab v2ga hea 6ppetunni eluks, kuidas kasvatada oma lapsi ja mitte teha samu vigu, mida nende lastega on tehtud. Nii et...minu arust supertubli! :) ja yhes asjas on tal tuline 6igus - sa ei l2he siit kunagi endisena tagasi :)









Ülaltoodud pildid on siis tehtud Melbourne'i akvaariumis, mis on ühtlasi ka Austraalia uusim.













1 comment:

  1. hehehe, kui sa teaks, kui väiksed tegelikult 75% haidest on, ei julgeks sa põlvini vette ka minna ;D

    ReplyDelete