Saturday, November 6, 2010

Do you like cartoons?

Üritan ennast nüüd kuidagi üleval hoida ja kella 12-ni ära kannatada, sest siis vabaneb meil siin Malaisia hostelis tuba ja saab lõpuks magama minna. Viimased päevad/ööd on ikka päris kreisid olnud.
Reedel Londonisse jõudes veetsime öö lennujaamas..või noh..kuidas nüüd öeldagi, mina olin terve aja üleval ja lahendasin ristsõnu, Helger üritas siiski magada. Ristsõnad lahenesid justkui iseenesest, veel kunagi varem pole nii lahti mõtlemine läinud..hihi. Ma vahepeal siiski viskasin ka silma kinni, kuid nii väsinud ma siiski polnud, et seal magada oleksin suutnud. Lennujaamas leidis saabudes üks huvitav vahejuhtum ka aset, millest mu postituse pealkiri ka ajendatud on..astusin passikontrolli ja siis immigrationi onu küsis, et: "Do you like cartoons?" Ma mõtlesin tol hetkel, et EasyJet on mind oma mitte eriti meeldiva lennusõiduga natuke raputanud ja mul kuulmist kahjustanud ja siis ma igaks juhuks küsisin üle :D siis näitas mu pusa peale, millel on kollane Looney Tunes'i tibu ja siis sain aru, et ta ikka mõtles tõsiselt seda :D:D
Laupäeva hommikul siis uimerdasime veel natuke seal ringi, vaatasime miski hommikuks süüa ja varsti saigi check in-i Malaisia lennuks tegema minna. Seal muidugi küsiti, et kas mul viisat ei ole, mul oli eeee....?! for what?! Siis küsisid, et kas mul mingit tõendit pole selle kohta, et viibin Malaisias vähem kui kolm kuud, Helger õnneks jõudis õigel ajal öelda, et me läheme Austraaliasse Malaisiast edasi ning siis nad tahtsid mingit tõestust selle kohta ka saada, thank god, et meil olid netist välja lastud Kuala-Lumpur-Melbourne suuna lennupiletid. Sellega oli õnneks asi lahendatud. Aaga muidugi ei saa me Londoni puhul üle ega ümber turvakontrollist, Tallinna oma on selle kõrval ikka paras nali, ma peaks mainima ja tookord Gran Canarial käies ei mäleta ka sealtpoolt mingit erilist jebimist. Londonis kõrvaldati alguses turvalindilt minu läpakas ja Helgeri käsipagas :D Läpakas inspekteeriti siis uuesti läbi mingi harjakesega, mille otsas oli lapp, mis pärast masinasse visati ja see siis analüüsis seda..ei kujuta ette, mida nad seal näha võisid :D Helgeri kotti oli siiski põhjust rajalt maha võtta, Tallinna Lennujaamast ostetud joogid olid seljakotti ununenud kogemata kombel.
Ja nüüd me siis istume siin Malaisias, seljataga 13 tunnine lennusõit, mis tundus suhteliselt lõputu olevat, lootsin seal oma magamata öö kompenseerida, kuid see lõppes ikkagi sellega, et tunnikese sain silma looja lasta ja siis olin jälle üleval. Air Asia kui lennufirma kohta pole õnneks miskit halba öelda, ostsime sealt süüa ja käras küll lennukitoidu kohta, kuigi esimene tellitud asi osutus päris vürtsikaks elamuseks. Aasia värk ikkagi. Öö ja päev on sassis, sest kui lendama hakkasime, oli kell 8:30 Londonis ja siia jõudsime kella viie paiku hommikul kohaliku aja järgi. Aga seda ma pean küll ütlema, et kui te pole veel lennukist päikeseloojangut näinud, siis minge ja vaadake ära :)

PS! Pilte saate esimesel võimalusel, kui meie aju- ja kehaliigutused on kooskõlla omavahel läinud :))




No comments:

Post a Comment