Wednesday, November 17, 2010

Meil on akna taga kakaduud...

...kahjuks pole õnnestunud ühtegi pildile tabada. Rosellapapagoisid võib ka teinekord näha traatidel mõnulemas.

Täna siis läksime hommikul neljakesi Balmoral Beachile (mina, Helger, Karin ja tema hoolealune) ja veetsime seal mõnusa tunnikese. Väga kena koht on. Alguses sõime natuke, siis turnisime kaljude otsas ja tegime pilte. Tagasitulles läksime teistele poistele kooli järgi (imelik värk siin selle kooliga...hommikul võivad üksinda kooli jalutada, aga pärast pead neile järgi minema, kuigi 11-aastasel ja 6-aastasel lõppeb täpselt samal ajal kool) ja võtsime suuna Sushi Traini peale (siinkohal tervitused Kellile!). Seal lasime hea maitsta erinevatel sushidel, kevadrullidel ja magustoitudel. Karin pidi orkestriproovi minema ja mina hoian lapsi..või noh..ma vist olen juba kirjeldanud, kuidas see hoidmine välja näeb :D

Tahaks korralikku sööki, ahjukartuleid ja ahjuliha nt...kuna siin ei suudeta midagi muud süüa peale friikartulite, pitsa ja krõpsude (kuigi kapp on värsket kraami täis!), siis peab enda eest ise hoolitsema :P














1 comment:

  1. teate, vaatan neid pilte ja ikka nii imelik/uskumatu on, et te seal olete. see pole mulle vist endiselt kohale jõudnud.

    ReplyDelete