Tuesday, November 23, 2010

Nii, eile oli mul esimene tööpäev. Läksin alles 17-ks tööle ning sain tulema 23.15 paiku. Töötan Balmain'is London Hotel Pub'is, olen seal baari kokk. Menüü ei ole eriti raske, kuid nagu pubis ikka, peaaegu kõige kõrvale käivad friikad. Tunnipalk ei ole just kõige suurem, kuid alustuseks päris okei. Arvestades seda, kui vähe Eestis teenisin, siis vahe on üle nelja korra. Ehk siis, teenin nädalas sama palju, kui Eestis kuus.
Kahetsen siiski seda, et ei võtnud Eestist tulles oma mõningaid kokatööks vajaminevaid asju kaasa, sealhulgas nuga. Seega käisin eile kokapoes ning ostsin vajaminevad asjad. Sealhulgas ka noa. Nuga iseenesest on muidugi parem, kui kodus olev.
Üldiselt oleme Kristiinaga arutanud ning ühel meelel, et linnaelu ei ole päris see, mida tulime siia nautima. Linn on tore vaheldus, kuid midagi on nagu puudu. Tahaks loodust näha ning iseenesest oleks ju tore farmitööd proovida. Seega esialgne plaan on uue aasta alguses auto osta ning siis liikuda edasi kuskile farmi. Võib-olla on siinne rahutus osaliselt ka sellest, et elame Ashfieldis, ning siia liikuda on kõige lihtsam rongiga. Teatavasti sõidavad siin rongiga aga suur enamus aasiast pärit inimesi. Ma ei väida, et ma olen rassist, kuid...tulge Austraaliasse ja te saate aru:)
Üldiselt on elu praegu täitsa tore, lähme basseini ujuma ning päikest võtma.

Päikest kõigile!:)
Helger

2 comments:

  1. Ma ei tea mida Sa tunned :D Nädalaga sama, mis siin kuuga? Ja saad veel kehva palka. Ma ei saa aru, miks ma veel siin passin :)
    Aga nii tubli, et nii ruttu tööots olemas ja hästi läheb! Jõudu!!!

    ReplyDelete
  2. Ega see palk tegelikult kehva väga olegi. Lihtsalt teatud töödel ja oludel on võimalik rohkem teenida. Alustuseks on väga hea. Ja lubati tõsta kui asjad selged. Ilm on siin ilus ning tööotsi ikka jagub, kui otsida. Tulge aga siia jah:P Jõudu ja tervist kõigile!:)

    ReplyDelete