Wednesday, December 1, 2010

Miks me linnast lahkusime? Sest, me ei tundud seal end nii mugavalt ning ei olnud ka meie eesm2rk linnas pikalt elada. Kokat66, mida tegin, ei sobinud mulle. Sai selgeks, et ei soovi kokana t66tada, ei siin ega Eestis. Ma armastan s66ki ja selle valmistamist, kuid kokat66 sellisel moel nagu seda siiani olen teinud ei ole see...kui siis ainult koolis 6ppelaborid. T66kohalt oodati minust liialt palju, kuigi peakokale mainisin, et pole kaks aastat k66gis olnud. Tegelikkuses vist rohkemgi. Ma m6tlen siinkohal s66gikoha k66ki siis jah.
Farm, kus oleme asub looduse koha pealt v2ga ilusas kohas. M2gede vahel, ning m2gedel jooksevad ringi peale kohalike elukate ka lambad ning veised. T66tasu, mis saame ei ole eriti m2rkimisv22rt, kuid arvestades seda, kui palju kulub linnas raha, siis teeb 1:1. Kui siin panen k6ik oma t66tasu taskusse, siis linnas saan kyll rohkem raha, kuid sama palju saan k6rvale panna. Milleks siis rahmeldada? Tulime siia esialgselt siiski elamusi saama ning ringireisima. Eks elu n2itab, kauaks siia j22me, kuid mingeid kaelamurdvaid ylesandeid ei ole. Traktoriga m6llamine, dziibiga s6itmine, lihtsate t66de tegemine...hiljem ilmselt tuleb ka t6sisemaid ylesandeid, kuid elamused ja kogemused on teretulnud. T2na n2iteks koristasime villapygamisruume.
Siinkohal aga l6petan ning mainin igaks juhuks, et mu telefon ei tunnista enam SIM kaarti (ei tea kas k66gis oli t6esti nii palav?) ning levi siin niikuinii pole, niiet no worries! Hiljem tulevad pildid ka!
Helger

3 comments:

  1. Mina olen sama meelt teiega.Linnaelu on enamvähem igal pool ühesugune, aga olen täesti kindel, et iga linnast väljas koht on täiesti erinev ja omalaadne:)
    Oh teie juttude lugemine ikka ajab lolliks:D Peab külla tulema, viisa vel kehtib :D

    ReplyDelete
  2. ...ja mida Sa mõtled veel? :D
    Uuel aastal oled kohal nagu viis kopikat. A siis peab uue viisa tegema..vist :D

    ReplyDelete
  3. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas

    ReplyDelete