Saturday, December 18, 2010

Viimased paar päeva on päris ägedad olnud. Helger paraku siiski seda aednikutööd ei saanud, tuli välja, et sellel tüübil oli juba tegelikult olemas töötaja, aga pidi selle kohtumise siiski teiste soovijatega tegema, sest oli niimoodi välja lubanud :( Aga ju siis pidi nii minema. Nüüd ootame vastust sealt müügifirmast, kus töövestlusel käisime. Praegu tegeleme sellega, et otsime CouchSurfingu kaudu endale tulevaks nädalaks elamist, sest teisip. lõppeb meil siinne hosteli booking ära ning kuna jõulude ajal on hinnad kahekordsed, siis teist bookingut me võtma ei hakka. CouchSurfing on siis selline portaal, kus on kasutajaid üle maailma ja mille kaudu on endale võimalik tasuta elamist leida kellegi juures, kellel parajasti on võimalik sind majutada. Väga huvitav kogemus kindlasti, sest kohalike juures elades õpid kindlasti palju rohkem ja palju huvitavam on.

Aga lähemalt sündmuste juurde siis. Üleeile käisime Eesti konsulaadis saunapeol, tore õhtu oli koos kümne eestlase, grilli ja saunaga, mille juurde lisandus veel ka suplus ookeanis. Mina käisin viimases ainult korra, sest juba kaldast oli vesi ligi 2 m sügav ja teades, et see laht kubiseb haidest, siis otsustasin, et targem on vist kaldale jääda ning saunalaval istuda. Nõrk olen :D






Eile grillisime Karini juures katusel koos Taavi, Kaisu ja Arabellaga. Õhtul tagasitulles oli rong puupüsti rahvast täis ning linnatänavatel kohati raske liikuda. Kui lahtise akendega auto meist, muusika põhja keeratud, mööda kihutas, siis tuli meelde, et Bon Jovi kontsert oli ju.

Ja siis ühest asjast veel. Nimelt sarjast nimega "Estraalia". Eile saime siis ühe osa vaadatud Karini juures ja pean paraku ütlema, et rohkem ei taha vaadata ka. Minu arust oleks sellise sarja tegemisel mõte siis, kui selle oleksid teinud siinsed kohalikud eestlased, sest no andke andeks, aga see, mida seal näitab, on kergelt öeldes saast - alustades kehvast kaameratööst, lõpetades seal räägituga. Vaadata, kuidas mingi pilves peaga tüdruk vastab küsimusele: "Millises kirikus sa käid?" selliselt, et "neil on seal see orel noh..ja siis need puidust pingid." ei anna minu arust nagu väga tõepärast pilti sellest, millised eestlased siin elavad ja millega nad tegelevad. Ka muus osas oli tema jutt väga ebaadekvaatne. Muidugi, eks inimeste kogemused ole erinevad, aga nt see, mida ta rääkis kohalike mitte abivalmidusest ja ükskõiksusest, minu silmis küll tõele ei vasta. Mina olen tänava peal või ühistranspordis ikka väga palju abi saanud. Nt bussijuhid on väga abivalmid alati olnud. Ühesõnaga, otsustades selle üle, mida ma näinud olen, on asjal kergelt hapu maik juures. Tulge siia ja saate ise aru, millest ma räägin.

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas

    ReplyDelete