Wednesday, December 15, 2010

White Card

Käisime täna siis 7-tunnisel White Card koolitusel, võin öelda, et need olid vist mu elu kõige raisatumad 110 dollarit :D Sest esimese poole kursusest ma konkreetselt magasin istudes ja peale lõunat, kui kõht oli enam-vähem täis söödud ja kaks topsi kohvi juurde uimasin niisama omas maailmas. Pealegi ei saanud ma enamusest jutust nagunii aru :D:D
Noh, pikemas perspekiivis muidugi hea, saad kaardi ja värki ja sellega hea töö peale, aga no..kuulata 7 tundi mula, et teha ära 5 minutiline test, mida võib materjalidest maha spikerdada ja teistega koos arutada. Nüüd tuleb mul ju teine koolitus veel läbida, et selleks traffic controlleriks saada - 165 doltsi maksab see. Eks näis, kuna siis selle ära tehtud saan. Helger sai just täna ABN numbri ka kätte ja ostis omale asjad ära ja nüüd selgus, et töödega hakkab enne jõule kitsaks jääma, sest paljud lähevad puhkustele jne..aga homme helistab üle, loodame siis parimat. Mina helistasin siis eile sinna ametisse ja küsisin oma ABN-i, aga teiselpool telefoni oli mul arvatavasti mingi hindu vms rahvuse esindaja, kelle juttust ma mitte kui midagi aru ei saanud. Kohutav! Ühesõnaga, kui ma teda nüüd õigesti mõistsin, siis pidid nad mulle mingi asja posti teel saatma..see peaks nüüd paari päevaga jõudma..jääme siis ootama. Austraalia bürokraatia ei väsi mind jätkuvalt üllatamast!

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: (amaah.credit.offer@gmail.com). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas

    ReplyDelete