Thursday, January 20, 2011



Nii...tänasel proovipäeval olles, selgus umbes tund aega peale saabumist, et tulin tööle hoopis. Ehk siis, jah, taas (nagu ka ülaloleval pildil näha) on rattavõtmed mu sõbrad:)
Esimese päeva põhjal juba õppisin palju. Austraalia ON tagurpidimaa. Juba eelnevalt olen täheldanud, et ratastel on pidurilingid tagurpidi. Ehk siis kui oled harjunud parema käe alt tagumisi pidureid vajutama, siis siin on vastupidi. Ootame, millal tulevad poodi tagurpidisõitvad rattad:) Täna panin kokku kolm ratast. Esimene oli n.ö proovikivi. Üritasin väga head tööd teha ning aega läks umbes tunnike. Seepeale juhataja ütles, et nemad ei kontrolli ega keera üle neid ja neid ja neid asju...ja väitis, et neil on üks väga tubli töötaja, kes paneb 25 minutiga ratta kokku. Mispeale ma mõtlesin, et huvitav küll, kuidas saab see ikka võimalik olla...:D Ahjaa, te ju ei keera neid ja neid asju üle. Viimast ratast kokku pannes lülitusin Austraalia lainele ning panin ka viimase ratta 30 minutiga kokku. Natuke küll piinas, et teatud asjad üle kontrollimata jäid, kuid kui seda vajalikuks ei peeta ning ühiskond on piisavalt rikas, et uus ratas osta või raha eest hooldusesse tuua, siis on ju mul jälle tööd.
Nagu ka Eestis nii ka siin. Kliendid tulevad ikka 15 minutit enne sulgemist. Tänagi oli 3 klienti enne sulgemist. Seega pidin ka mina oma müügitööoskusi näitama. Olin küllaltki tagasihoidlik, sest suuremosa minu ülesannetest on siiski rataste remont ja kokkupanek. Igatahes lõppes päev sellega, et peale pakiraami paigaldust ja mõne asja soovitamist võttis kaastöötaja Mike külmkapist külma õlle, lõi kokku ja ütles:" Man, it was awsome" Nagu oleks ma ei tea mida teinud:) Enne kojuminekut tänas veel juhatajagi ja surus kätt. Päris naljakas oli:) Nüüd on vähemalt kindel töökoht. Mitte sada erinevat väikest otsa:)

Tänase päeva moraal: Julgen väita, et iga Eestist tulnud rattaid putitanud inimene on siin nõutud. Kuigi jah, seda tööd ei ole ka koguaeg saada. Kuid usun, et see ettevõte kus ma Eestis töötasin, sealt tulnud mehaanikud saaksid siin vabalt hakkama:)

Olge tublid ja tervisi teile!

Helger

3 comments:

  1. Ei noh, ikka tõsiselt tagurpidi... peaasi, et rattad kinni keerad, muu on suva :D Aga tegelikult ma tahtsin uue töökoha puhul õnne soovida!

    ReplyDelete
  2. Noh enam-vähem nii ongi, lahtised asjad, mis karbis on, keerad külge ja mõned olulisemad asjad kontrollid ka üle:D Oluline on muidugi suhteline mõiste:) Ja aitäh:)

    ReplyDelete