Friday, January 21, 2011

Elu on lahe! :)

Ma ei väsi kiitmast siinset teenindusvaldkonda, eriti mis puudutab Austraalia ühsitransporti :P Transpordivõrgustik on nagu ta on toimimise mõttes, vahepeal pead ikka busse päris pikalt ootama ja üldse jube tüütu on see seiklemine. Aga bussijuhid on toredad, kui bussi lähed ja ütled, kus sul on vaja maha minna, siis jäetakse see meelde ja kui ta jõuab õigesse kohta, siis hüüab sulle, et kohal! Samuti on väga levinud siin see, et bussijuhte vahetatakse keset liini ning siis annab eelnev bussijuht uuele info edasi, viimasel kahel päeval on mul seda ette tulnud. Täna juhtus ka huvitav lugu...tulin poest oma kolme kotiga ja ootasin bussipeatuses, olin just kaks õiget bussi minna lasknud ja mõtlesin, et mis seal ikka, eks ootan siis. Korraga aga peatus seal buss kirjaga "Not in service" (st, et ta paneb alles teatud punktis omale liininumbri ja suuna peale), bussijuht tegi ukse lahti ja küsis, et kas olen praamisadamasse minema. Ma ütlesin, et mitte päris, aga samas suunas küll :D "Aga hüppa peale!" Normaalne värk :P

Ja üleüldse...elu on palm!

4 comments:

  1. Issand kui pull :P Selline asi võis kogu päevaks tuju heaks teha ^^

    ReplyDelete
  2. Kuule jah :D mul kusjuures on alati bussijuhid tuju tõstnud oma suhtumisega ja abivalmidusega :D Ükskord ootasime öisel ajal jälle koos Helgeriga bussi, et kesklinna sõita ja siis olime mingi 40 minutit passinud juba ning lõpuks üks buss siiski tuli, kuid otse loomulikult ei läinud see sinna, kuhu meil vaja oli :D Aga bussijuht hüüdis meid bussi tagasi ja viskas paar peatust edasi, kust läks siis meile juba vajaliku numbriga sõiduvahend :D

    ReplyDelete