Monday, October 31, 2011

Uus nädal, uued tuuled

Seljataga on kiire nädal ning sama tõotab tulla ka äsjaalanud. Ööl vastu eelmist esmaspäeva võtsime Perthi lennujaamas vastu Helduri ja Mihkli, kellega kohe järgmine päev ka vajalikke toiminguid hakkasime teostama. Esmaspäeval läksime kohe panka, kus nad said Austraalia kontod avatud, seejärel tegime ära ka siin vajalikud maksunumbrid (TFN), mille kaudu siis saab hiljem maksuaasta lõpuks makse tagasi. Alustasime ka autootsinguid ning selles vallas pälvis meid edu kohe kolmapäeval, kui poiste liikuriks sai korralik tumepunane Holden Apollo, mis Euroopas vastab Toyota Camryle. Neljapäeval läksid poisid Aussijobi tööbüroosse samal ajal kui mina vägeva külmetusega võitlesin. Telk, puhkus ja haige olemine ei käi omavahel kuidagi kohe kokku, aga paari päevaga oli olemine juba normaalne. Tööbüroos läks see-eest väga hästi ja kõik me neli saime kenasti tööle. Tiim H&M istutavad tänasest Perthi kandis puid ja teevad muid maastikuhooldustöid ning meie pakkisime täna hommikul oma seljakotid ja telgi kokku ning põrutasime Perthist 300 km kaugusele väikest töööotsa teostama. Olles nüüd päris ausad, siis polnud meil õrna aimugi, milles töö seisneb, teadsime ainult, et tegemist on sama firmaga, mille kaudu saame hiljem oliivipuude istandusse tööle ning palk on 18 dollarit tunnis. Kohapeale jõudes selgus, et tegemist on siis viljakuivatussüsteemidega keset eikellegimaad ning meie tööks on siis panna suured metallist rullikud metallist raamide vahele. No midagi nii lihtsat pole ikka ammu teha saanud :D Töökorraldus kui selline on ka suht suva, kedagi väga ei huvita, kui kiiresti teed, noh, miks neid peakski, oleme ju ainult homse päeva veel siin. Elamine, söök ja siit kohapealt tangitud bensiin makstakse kinni. Just paar tundi tagasi jõudsime kohalikust pubist, kus kõhtu täitis lambaliha aurutatud juurviljadega. Tunne on küll tegelikult jube väss, sest pärast varajast äratust tallasime autoga ca 400 km maha ning alustasime suht kohe töötamist, ilm oli palav ja tuuline, mistõttu suutsime ära konsumeerida ligi 4 l vett.
Homme juba sõidame tagasi Perthi ja siis selle nädala jooksul alustame tööd oliivides. Perthis on vaja ära teha 2. aasta viisa jaoks vajalik kopsupilt, mida nüüd kõikidelt eestlastelt nõutakse. Kui lõpetame homme varakult, siis tagasisõites on kindel plaan külastada Pinnacles rahvusparki :)

Tahtsin ka pilte lisada, aga blogger jamab. Jäävad siis järgmiseks korraks :)